[web-cg] LKD sitesi

From: Murat Eray KORKMAZ (murat@jbsd.ktu.edu.tr)
Date: Tue 12 Mar 2002 - 22:27:52 EET

iyi gunler arkadaslar;
oncelikle site calismalari nasil gidiyor acaba? listeye yeni uye oldum.

gerek LKD gereksede Linux.org.tr nin web sitesi calismalari konusunda
elimden gelen bir yardim olursa bende yardimci olmak istiyorum. php, cgi
gibi programlamadilleri konusunda pek bir bilgim olmadigi icin dinamik
sayfalar konusundan ziyade statik html sayfalari hazirlama dusunceniz (LKD
icin olabilir mesela) varsa bu konuda yardimci olabilirim.

Iyi Calismalar.
Murat Eray KORKMAZ
murat@ktu.edu.TR