[web-cg] Re: genel olarak linux.org.tr (fwd)

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 24 Jun 2002 - 10:49:54 EEST

Merhaba,

On Mon, 24 Jun 2002, Mustafa Akgul wrote:

> bize ulasin linkindeki adres
> web@linux.org.tr olsun mu?
> Sunu demek istiyoryum. Bu tur ur yazismalarin
> a) bir logo tutulsun,
> b_) ilgili kisilere gitsin.
>
> c. cevabin /ne ya[pildigin logu tutulsun
> d. tum bunlara webeten erisebilim.
>

> web@linux.org.tr atilan mesjlar baris'a giderm ve logo tutulur.
> Ne dersiniz?

Tum calisma gruplarinda sanirim benzer adresler var.
X-cg@linux.org.tr liste adresi ise, X@linux.org.tr adresi de var sanirim.
Bu adresi kime yonlendirmek gerekli? Benim onerim, calisma grubu baskani,
YK'da o calisma grubundan sorumlu uye ve (isterse) Akgul hocama
yonlenmesi. Belki CG baskanlarinin ek tercihleri de olabilir.

Log konusuna geline, ben o konuda cekincemi koymak isterim. Orada geneli
ilgilendirmeyen yazismalar olabilir. Gerekli yazismalar, ya da
yazismalarin ozeti zaten liste ile paylasilmalidir. Dolayisiyla log
tutulmamasini oneriyorum.

Saygilarimla.

--
Devrim GUNDUZ