[web-cg] genel olarak linux.org.tr (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 24 Jun 2002 - 09:52:11 EEST

Bana ulasan bir mesaj. Bilgilerinize.
Saygilar
Mustafa Akgul
%%%%
From: turul@softhome.net
To: akgul@Bilkent.EDU.TR
Subject: genel olarak linux.org.tr
Date: Sun, 23 Jun 2002 11:28:59 -0600

Merhaba,
Bu mektubu bu adrese yazıyorum, çünkü yazabileceğim başka bir adres
bulamadım.
Bir iki gündür linux.org.tr sitesine girmeye çalışıyorum. Çıkardığınız tüm
zorluklara rağmen yılmadım, direniyorum.

Görüntü olarak güzel bir site yapmışsınız. İşlerliği de herhalde güzeldir.
Fakat yazıları, ziyaretçileri "acaba kör mü oldum" dedirtecek kadar ufak
yazmak zorunda mıydınız? Gözlükle okumakta bile zorluk çekiyorum ki tercihim
gözlüksüz okuyabilmek!!!

Ayrıca sitenin herhangi bir yerinde ziyaretçilerin size ulaşabileceği bir
posta adresine de rastlayamadım. Yoksa ziyaretçilerin size ulaşmasını
istemiyormusunuz? Ya da var da çok ufak olduğu için ben mi göremedim? Belki
siteye kullanıcı olarak kayıt olunursa bu tür olanaklara kavuşulacaktır
bilemiyorum. Çünkü ben başvuralı birkaç gün oldu, hala parolam gelmiş değil.

Sitede dolaşırken varolduğunu sandığım bi eksiklikten de söz etmek
istiyorum.
Yeni, ilk defa linux kullanmaya niyetlenmiş ve bu konuda pek de birşey
bilmeyenlere yardımcı olacak bir köşe gerekiyor sanırım. Görebildiğim
kadarıyla yazılar genellikle linux kullanımında belli bir yol almış olanlara
hitabediyor.

Barış Özyurt'un "Yeni Başlayanlar İçin Çekirdek Derleme" adlı yazısı
dışında yeni başlayanlara yönelik bir şeye rastlamadım ki, sanırım bu yazı
da aslında ilk adımları içermiyor. Yeni başlayanlara yönelik, kurulum
cd'sini makinalarına taktıkları andan itibaren kurulumu anlatan bi köşe
gerekir diye düşünüyorum.

Siz ne dersiniz?

Ertuğrul. turul@softhome.net
not:Bir de sitedeki yazıların Türkçelerine dikkat edilebilse ne güzel
olurdu...