[web-cg] Re: Son durum nedir?

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 20 Feb 2002 - 12:02:01 EET

calsiama grubu aslinda tum linux/lkd catisi altindaki weblere
destek vermeli diye dusunuyorum. Zaten yetkiler sua dn
apaylasilmis durumda.
linux.org.tr, lkd.org.tr, senlik, seminer, i18n baska baska
kisilerin sorumlulugunda.

bir yapilanma onerisi gelistiren var mi? calisacak birielri
oldugu surece, yeni bir yapilanam anlamli olur.
ilkeler ve formatlar uzerinde isbirligi iyi olur

Saygilar
Mustafa Akgul