[akgul-duyuru-209] inet-tr05 - bahcesehir Universitesinde yapilacak

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 14:04:49 EEST

                    X. TURKIYE'DE INTERNET KONFERANSI

                             9-11 Aralik 2005

                    Bahceşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampusu
                               Istanbul

Daha once 8-10 Aralikta, Harbiye Askeri Muze ve Kultur sitesinde
yapilacagini duyurdugumuz inet-tr'05 konferansi butce zorluklari
nedeniyle, 9-11 aralikta Bahceşehir Üniversitesi
Beşiktaş Kampusunda yapılacaktır.

Konferans, Turkiye'de Internet ile ilgili gruplari biraraya getirerek
Internet'i tum boyutlariyla tanitmak, gelistirmek, tartismak, Internet
teknolojileri araciligi ile toplumsal verimliligi artirmak ve toplumun
dikkatini olabildigince bu yone cekmek amaclariyla, 1995'den beri
yapilmaktadir. Konferansta bildiriler, egitim semineri, panel/
açık oturum/ çalışma grupları, firma tanıtımları
cw bulunmaktadır. Konferans kapsaminda bir stand alani da bulunmaktadir.
Konferans kayit olan dinleyecilere aciktir.

Bu yil yogun bir tutorial turu egitim seminerleri olacaktir. One
cikacak konular arasinda İnternet Yayinciligi, Serbestleşme,
e-imza ve Tarimsal bilisim one cikacaktir. Ayrica Sivil Toplum
Kuruluşlarinin İnternet projelerinin tartisilacagi oturumlar
yeralacaktir.

Normal olarak bildiri, ve panel/calisma grubu, egitim semineri oneri
suresi bitmistir. Yapilan basvurularin degerlendirilmesi bitmek
uzeredir. Onumuzdeki bir kac gun icinde, yapilacak onerileri dikkate
alacagiz.

Tum kurumlardan ve webi olanlardan, konferans logo ve/veya bannerini
weblerine yerlestirmelerini rica ediyoruz.

Konferansa sponsor olmak, stand acmak, firma tanitim konusmasi
yapmak mumkundur.

 Her turlu iletisim icin : bilgi@inet-tr.org.tr

                http://inet-tr.org.tr/

Saygilarimizla