[LKD-duyuru] LKD seminerleri

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Wed 09 Mar 2005 - 08:42:22 EET

Seminerlerimizle ilgili ayrıntılı bilgi için:
http://seminer.linux.org.tr/

                          KDE Masaüstü Ortamı

Konuşmacı : Çağlar Onur
Tarih : 19 Mart 2005 Cumartesi
Saat : 13:30
Yer :EMO İstanbul Şubesi

Konu : KDE, masaüstüne entegre birçok uygulaması ile güzel görünümlü ve
çağdaş bir masaüstü ortamı sunar. Kullanım kolaylığı, güçlü özellikleri
ve grafik tasarımı ile dikkat çeker. Seminerde, KDE masaüstü ortamı ve
uygulamaları anlatılacaktır.

               Ulusal Dağıtım (Uludağ) Projesi Tanıtımı

Konuşmacı : Barış Metin