[Linux-yerellestirme] MoinMoin Çevirisi

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Sat 07 Jan 2006 - 14:28:01 EET

Merhaba,

MoinMoin'in PO dosyasını Türkçeye çevirdim. (Bir de çeviri isteyen
Sistem Sayfaları ile Yardım Sayfaları kaldı. Ama şu an için onların
çevirisini yapma gibi bir niyetim yok.)

PO dosyasını ekte gönderiyorum. (13K umarım bant genişliği açısından
sorun yaratmaz.)

Konu hakkında yeni sayılırım. Zamanı olan birilerinin çeviriye kabaca
göz atması beni gerçekten çok sevindirir.

İyi çalışmalar.