[terim] Re: Sticky

From: Baris Simsek (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Sun 24 Mar 2002 - 19:41:14 EET

On Sun, Mar 24, 2002 at 04:26:48AM +0200, Cetin, Gorkem wrote:

> Selam,
>
> "Sticky" konusunda onerileriniz neler?
>
> 1. Dosyadaki "sticky" kavrami
> 2. Bir penceredeki "sticky" kavrami
>
> Oneri: Tartismalarin sonunda, ortaya cikan bir kabullenmeyi, bir arkadas
> listede "Son karar (terim adi)" konulu bir e-posta ile herkese
> hatirlatabilir mi? Bu olmayinca bulanik bir sonla karsilasiyoruz diye
> dusunuyorum.

merhaba,

Hocam yine yontemi takip edip sizden iki ornek isteyecegim. Tahmin ettigim anlamlar uzerine yorum yapmak istemiyorum. Ornek veya kullanim yeri belirtirseniz daha cok yonlendirici olur.

son karar cikarma misyonunu listemiz birakmisti. Cunku bu biraz zor surec. Ama yine de genel kanaat soylenebilir.

selamlar...

:wq