[terim] Re: instance/slave

From: Nilgün Belma Bugüner (nbuguner@yahoo.com)
Date: Thu 28 Feb 2002 - 05:16:39 EET

Çarşamba 27 Şubat 2002 08:35 tarihinde , Tulkas şunları yazmıştı:
¦[ >'iliskilendirilmis program', 'program isleyicisi' karsiliklarini ben
 kendi kanaatimce daha uygun buluyorum. tek kelimeye ¦[ >
¦[ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
¦[
¦[ ilişkilendirici nasıl?
¦[
master/slave olayından yola çıkarak slave için yardımcı karşılığı zaten kullanılıyor.

I/O Slave -> G/Ç Yardımcısı

Müdür Yardımcısı gibi; yardımcılar, üstün yan işlerini üstlenmez mi?

instance için "gerçekleme" nin kabul gördüğünden yola çıkarak gcc.po çevirisinde
bu karşılığı kullandım.

Esen kalın,
Nilgün