[seminer-cg] Re: LKD seminerleri (fwd)| antalyadan taleb

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Thu 19 Sep 2002 - 12:22:59 EEST

Merhaba,

On Thu, 19 Sep 2002, Ahmet Dervis wrote:

> Universiteler ile daha yogun iletisimde olup bu tur seminer imkanlari
> yaratmali ve gitmeliyiz.

Bunda zaten hemfikiriz.

> Ozellikle bu konulara yabanci kalmis
> universiteler ile bizler irtibata gecebiliriz. Gezici seminerleri butun
> yila yayip surekli hale getirmekte fayda var. Bunu yapmak icin gonullu
> konusmaci disinda bir seye ihtiyacimiz olmadigini dusunuyorum.

Gezici seminerlerdeki tecrubemiz: Talep onlardan gelmezse ya
organizasyonlarinda ya da baska seylerde sorun cikiyor. Acik ornek vermek
istemiyorum ama bir yerde oyle bir sIkIntImIz oldu. 10-15 kisiye konusmak
da cok zevkli degil boyle bir organizasyonda.

Bir de, konusmacilarin/konularin ne kadar cabuk belirlenirse o kadar cok
iyi olacagini dusunuyorum. Tarih olarak da, ekim ayi iyi gibi. Aralik'daki
inet-tr ye yakin olmasin derim.

Saygilar.

--

Devrim GUNDUZ