[seminer-cg] Re: seminer.linux.org.tr sayfasi ...

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 16:48:24 EEST

Merhaba,

09 Sep 2002 16:27:06 +0300 tarihinde Enver ALTIN <ealtin@casdb.com> yazdi:

EA> Simdi duzeldi sanirim, ana sayfada ustteki paragrafta bir yazim hatasi:
EA> -- herkesin kat=FDl=FDma a=E7=FDk ve =FCcretsizdir.
EA> ++ herkesin kat=FDl=FDm=FDna a=E7=FDk ve =FCcretsizdir.
EA> Ayrica, ana sayfadaki semineri verecek kisinin adinin bir mailto: link
EA> olmasi daha once de onerdigim gibi hos olabilir.
sanirim tasiniyor yeni sunucuya, ondan dolayi aksaklik oluyor.

mailto: linki yerine bir form vermek, spam azaltmasi acisindan faydali olacak.
ancak gecis nedeniyle su anda web sitesini degistirmek pek pratik degil. yeni
sunucuda veritabani olarak postgresql kullanilacakmis, saniyorum kodlarin port
edilmesi gerekecek.

gecis tamamlandiktan sonra, form da ekleyelim bir tane, dedigin gibi
kullanicilarin konusmacilarla baglanti kurmasi icin faydali olur.

alper oguz umarim hala web'e taliptir postgresql kullanilacak olmasindan
sonra.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694