[seminer-cg] Re: INET-TR'02 ve PHP Egitim Seminerleri

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 21 Oct 2002 - 19:47:34 EEST

Merhaba,

Mon, 21 Oct 2002 19:43:20 +0300 (EET DST) tarihinde Mustafa Akgul
<akgul@Bilkent.EDU.TR> yazdi:

MA> Desteginiz icin tesekkurler.
MA> Bizim Linux ekibi ile koordineli birseyler yapalim.
MA> Ileri PHP, adiyla cyberchair yoluyla bir oneride bulunun.
MA> 1 gunluk, 3 gunluk, ve yarim gunluk alternatifler uretin.
MA> Berabarce calisalim.
gecmis konferanslarda linux grubunun icine gomulu calismalardan pek verim
alamadik. en son gecen konferansta her iki php.org.tr konusmacisi gelmedigi
icin iptal etmek zorunda kalmistik.

internet konferansinda hic adam akilli php anlatil(a)madigini dusunursek,
linux salonundan bagimsiz php seminer(ler)i gercekten yararli olacaktir.
ustelik windows kullanicilarini da cekecektir. windows'ta da az kullanicisi
yok. linux seminerleri ile butunlesik olunca bu olamiyor. zaten php.org.tr
ekibi tum soylemlerinde platform bagimsiz devam ediyor.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694