[seminer-cg] Re: internet konferansi linux seminerleri

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 15 Oct 2002 - 16:15:43 EEST

Merhaba,

Seminer-cg'nun aktif bir uyesi degilim ama izin verirseniz fikir
belirmek istedim.

15.10.2002, 15:17, Doruk Fisek wrote:
DF> Seminer programina gelince, kisisel onerim gecen sene Internet Konferansi'nda
DF> yer almamis konularda seminerler secmemiz konusunda. Ornegin gecen sene web
DF> sunucusu anlatilmisti ancak dns sunucu anlatilmamisti. Ya da saldiri tespit
DF> sistemi anlatilmisti ama guvenlik duvari anlatilmamisti. Gecen sene anlatilan

Senlikte ve Ankara'daki seminerlerde ilgi ceken konulari da dikkate
almak yerinde olabilir. Yani senlikte ayni anda 4 seminer varken bir
salon digerlerine gore cok dolmussa, demek ki insanlarin ayni anda
olan diger 3 seminere gore o semineri secme nedenleri varmis
diyebiliriz degil mi?

Bir de daha cok inet-tr'02'nin konferans konularindan verebilsek
güzel olurdu. Mesela egitimde internet icin keske mumkun olsa Inonu
Universitesinin o muhtesem linux altyapisi anlatilabilse, veya
devlet dairelerinde linux kullanim ornekleri varsa (Serdar hocam
soylemisti galiba bir devlet dairesinde cift modemle guvenli
baglanti yaptim diye) biraz teknik biraz propaganda yonuyle birlikte
anlatilabilse guzel olurdu.

sevgiler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr