[seminer-cg] Re: dunku smeiner

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 11:58:06 EET

Merhaba,

Thu, 28 Nov 2002 11:47:06 +0200 (EET) tarihinde Mustafa Akgul
<akgul@Bilkent.EDU.TR> yazdi:

MA> her seminerden sonra bir arkdasimiz, olabildigince objectif
MA> olarak kisa bir rapor verse.
MA> en azindan seminer duzgun gitti. sund abaladi, su atte bitti.
MA> bir kaskalik oldu/olmadi. su kadar insan katildi. soru
MA> coktu/azdi vs cd satisi vs
MA> toplanan formlari webe katrama isini yapabiliyormuyuz ?
seminere 35-40 kisi civarinda insan katildi.

innova'dan projektor ancak saat 18.00'de alinabildigi icin (oncesinde egitim
icin kullaniliyordu -- doluydu), taksiyle yetistirmek durumunda kaldik ama
zamaninda geldi.

genel olarak sorunsuz gecti seminer. seminerde aralik ayinda yapilacak
internet konferansindaki linux seminer programini bir a4'e bastirilip gelen
konuklara dagitildi.

seminer degerlendirme formlarini henuz web'e isleyemiyoruz, bir duzenek
kur(a)madik bununla ilgili. formlara goz attigim kadariyla genel olarak
izleyiciler memnun ayrildi.

projeksiyon lambasi arizalandigindan ve seminerlerde kullandigimiz notebook
tamire gittiginden beri, her ikisini de disaridan tasimamiz gerektiginden
problemler yasayabiliyorduk. gerek notebook'un tamirden donmesi, gerek salonu
erken acabilmemiz (ethem hocam sagolsun erkenden salonu acti), gerek de
seminer oncesi kola servisi yapmamiz saniyorum seminer degerlendirme
formlarinda organizasyonun puanini yukseltti ;-)

(kola kapaklarinin ikisinden de bedava kola cikti, bir dahaki seminerde masraf
yapmamiz gerekmeyecek)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694