[seminer-cg] Re: FW: suse kurulum konferansı

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 11 Nov 2002 - 12:43:03 EET

Sayin Cinar,

Mon, 11 Nov 2002 09:09:40 +0200 tarihinde "Baris Ozyurt"
<baris@tuxworkshop.com> yazdi:

BO> sitenizde cumartesi gunu saat 1500 de suse
BO> kurulumu uzerine bir konferans olacag&#305;
BO> yaz&#305;yordu. bende internet teknolojileri dernegine
BO> gittim fakat 25 dk. beklememe ragmen kimse gelmedi.
BO> bende 15 den 5 dk. once ayr&#305;ld&#305;m.
BO> 1 sorum,bu konferans oldu mu?
BO> ikinci olarak bir daha duzenlenmesi mumkun mu?
BO> ve son olarak da yine sitenizden okuyarak cnr daki
BO> linux konferans&#305;na gitmis ve salon2 d&#305;nda
BO> bir depoyabak&#305;p geri
BO> donmustum.
BO> daha bizi ne kadar kand&#305;racaks&#305;n&#305;z?
BO> eger konferans varsa
> [...]

Suse Kurulum semineri 2 Kasim Cumartesi gunu saat 15.00'te yapildi.
www.linux.org.tr web sitesinde saniyorum eski bir haberi
okurken haberin yazildigi tarihi gozden kacirdiniz.

Istanbul'da her 15 gunde bir duzenli olarak seminerler yapilmakta.
http://seminer.linux.org.tr adresinden seminerleri, yapildiklari yerleri ve
takvimini takip edebilirsiniz.

Iyi calismalar.

                               Doruk