[seminer-cg] Van semineri hakkinda

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@tr.net)
Date: Sun 10 Nov 2002 - 15:46:29 EET

Merhaba,

Sanirim listelerden takip etmissinizdir: LKD, Van 100.Yil
Universitesi'nden gelen istege olumlu yanit verdi ve "Bilgisayar ve
Internet Kul=FCb=FC" ile birlikte bir seminer d=FCzenledi.

2 g=FCn boyunca devam eden seminere,LKD'den konusmaci olarak ben katildim.
Seminer programina

http://seminer.linux.org.tr/konferanslar/bagimsiz/van-2002.php

Seminerler, *bekledigimden* cok daha iyi gecti. ilk gun ogleden once 45+
kisi vardi. Salonun isinma sorununa ragmen ogleden sonra 30+ kisi vardi.

ikinci gun katilim azalmasina ragmen, son derece ilgili bir topluluk
vardi. Degisik sorular geldi. Mavi Bilgisayar'in sagladigi desknote
sagolsun (pardon, bir de Berk ve Baris sagolsunlar, onlar kurmuslardi
sistemi) cok g=FCzel ornekler gosterme sansim oldu (crossover plugin ;) )

Polis, asker, dekan, ogrenci, ogretim elemani, bilgi islem personeli...=20
Guzel bir karisim vardi. Beni de tatmin eden bu oldu.

Universite bilgi islemi, genel olarak Linux'a ve ozgur yazilimlara
destek veriyor. Bilgisayar ve Internet Klubu de bu amacla kurulmus.
Universite, e-posta, web, ftp ve dns sunucularinda Linux kullaniyor.

Kisaca seminer, seminer yeri ve sonuclari hakkinda ozet gecmeye
calistim. LKD'nin oraya gitmesi, son zamanlardaki en iyi calismalarindan
biri idi sanirim...

Saygilar.
--=20

Devrim GUNDUZ=20