[seminer-cg] Re: seminerler icin ilkelerin belirlenmesi

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Thu 23 May 2002 - 11:17:20 EEST

Merhaba,

Seminer-CG 'nin birincil isleri arasinda asagidaki yonerge
dogrultusunda bir kural kumesi hazirlamak gerekiyor.

Isterseniz hep birlikte tartisalim bunu.

Kisisel fikrim bu kural kumesini seminerlerin verildigi ortam/etkinliklere
gore cesitlendirmek.

Cok fazla kisitlamanin oldugu ortamda yeni gelenler olmasini beklemek
bazi durumlarda idealistlik olabilir.

Yeni gelenleri de ileri de kullanabilmek adina istenilen
formasyonun onemli yapitaslarini da kazandirmak gerekiyor.

Bu baglamda onerilerinizi sunun listeye.

Su anda kisitli bir zaman dilimi icinde calisiyorum.
Daha genis bir zamanda kendi onerilerimi atacagim.

Kolay Gelsin
-bdd