[seminer-cg] Re: afis - fikirler

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Mon 03 Jun 2002 - 14:37:58 EEST

Merhaba,

On Mon, 3 Jun 2002, Doruk Fisek wrote:

> Duyurulan seminer programinin afis tasarimi icin Oguzhan Basar gonullu
> oldu. Ilk hazirladigi taslak (orjinal boyutu a4 olacak),

Oguzhan eline saglik.

> Uzerine hizlica yorum ve rotuslar yapalim.

Gerci fazla oneri gelmemisti; ama afis asilmasi konusunda hemfikir miyiz?
(ben evet demistim ;) )

Sloganlara takildim ben yine, usttekilerden bahsediyorum. Su anda onerim
yok; aklima birsey gelmedi; ama bunu tartismaya acabiliriz.

Onun disinda; seminerin nerede oldugu bilgisi iyi guzel var; ama nerede
oldugunu bilmeyenlerler icin, seminer.linux.org.tr afisin altina
eklenebilir. Hatta, insanlarin seminerlerle ilgili genek sorularini
sorabilecekleri bir adres de verilmeli derim...

> Daha sonraki asamada afisin cogaltilip Ankara'daki universitelere
> asilmasi olacak.

Ne zaman olacak bunlar? 10 gun kaldi ilk seminere.

Sevgiler.

--

Devrim GUNDUZ

devrim@oper.metu.edu.tr devrim.gunduz@linux.org.tr