[seminer-cg] haber gruplarindan... -2-

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 27 Jul 2002 - 12:34:50 EEST

Yonlendirilen mesaj:

Tarih: 27 Jul 2002 08:43:31 +0300
Kimden: ahmetnet II <ahmetnet@silburayi_yahoo.com>
Haber Gruplari: os.linux
Konu: istanbul'da periyodik linux seminerleri..

hayal olmaktan cikmasi icin kazara ugradigim Ankara'da kullanici tepkisi
ve gazi gerektigini ogrendim. kac senedir tutturmuslar bir kirmizi
salon, seminer yapip toplanip duruyor Ankara'da elemanlar:)) gaza
getirilecek arkadaslarin kim oldugunu da ogrendim ki gerisi mesaj atmaya
geliyor. Ondan sonraki adim da onlarin bir turlu cozemedigi
toplantilarin nerede yapilmasi gerektigi? Marmara Universitesi Anadolu
yakasi icin iyi ama Bakirkoy'den gelecekler icin kotu. burada
takiliyormus istanbul LKD'ciler...Ankara'nin nufusunun 2 kati burasi her
kitada ayri yapilsin da diyebiliriz ama konusmacilara ayip olur:))

haydi fikir ve destek(kesin gelirim gibi gaz verici mesajlar
baslangicta) uretelim arkadaslar(sunum cihazi+salon malum zor degil,
universitelerde bolca var, ogrenci gruplari da rahatca
duzenleyebiliyorlar toplanti). bitsin bu cile. pisman olmayacaksiniz:))
(bkz. seminer.linux.org.tr)

--
saygilar.
Ahmet