[seminer-cg] linux...

From: Haldun (hnuvas@yahoo.com)
Date: Wed 10 Jul 2002 - 15:44:11 EEST

Merhaba efendim,

Ben uzun suredir (5-6 sene) macintosh kullaniyordum...

Yeni bir PC aldim. Ve bilgisayarimda hem windows hem de linux olsun istiyorum.
belki bunun icin 2. bir hard disk daha almam gerekebilir. windowsu kullanmayi
biliyorum amma linux'in bir isletim sistemi olmasindan baska hicbir sey
bilmiyorum.
linux hakkinda bilgi alabilecegim bir email grubu var mi?
ya da siz bana yardimci olabilir misiniz?

iyi calismalar

haldun nuvas