[seminer-cg] Re: projektor lambasi

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 18:48:34 EEST

Selamlar..

Bunlarin UHP filan diye bir adlari var. Aslinda tipik birer ampuller. Yani InFocus'unki ona ozel diye bir sey yok. Bir kac farkli model/guc degisiyor sadece.

Benim bidigim uygun fiyata, Polaroid, 3M ve Balkan Foto/Elektronik satiyordu. Balkan, Sakarya Caddesinde bir yerlerdeydi. Digerlerinden, 3M, Karum'muydu oyle bir binadaydi. Polaroid'in yerini bilmiyorum. Ama Ankara Bolge Mudurlugu olarak hatirliyorum. Gerci aradan bir hayli zaman gecti fakat, bunlar yerlerinde kalmis olmasa da bulunabilir hala saniyorum.

Saygi ve sevgiler..