[seminer-cg] Cumartesi gunku istanbul semineri

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@tr.net)
Date: Mon 02 Dec 2002 - 14:43:25 EET

Merhaba,

Semineri veren olarak yorum yapmak istemezdim ( :-) ) ama kimse
yazmayinca ben ozetlemek istedim:

Sanirim ramazan nedeniyle katilim biraz dusuk oldu. 10 kadar kisi vardi
sanirim. Ayrica bizden de 5-6 kisi vardi seminerde.

Seminer genelde iyiydi. Oncelikle LKD tanitimi yapildi; ardindan da
seminer verildi. Sunumun sonunda, bir sohbet ortami yaratildi ve genel
konular uzerine konusuldu. Guzel bir bilgi paylasimi oldugunu
dusunuyorum. Sanirim 19'u geciyordu oradan ciktigimizda . :)

CD satisi yapamadik, kisi sayisi az oldugu icin.

Bir arkadasimizi dernege uye yaptik , bir arkadasimiz da sonradan formu
teslim edecek.

Aklima gelenler bunlar.

istanbul'daki herkese tesekkurler.

Sevgiler, saygilar, iyi calismalar.

--
Devrim GUNDUZ
TR.NET Sistem Destek Uzmani

Tel : (312) 295 93 18 Fax : (312) 295 94 94 Tel : (216) 542 90 00