[seminer-cg] Re: Marmara Un. seminerleri

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Thu 18 Apr 2002 - 11:46:36 EEST

Merhaba,

Ahmet DERVIS wrote:

> Merhaba Ilker,

> Bunu ben ustlenebilirim veya bir baskasi ile birlikte de
> anlatabiliriz. Hos olabilir.

Cok iyi olur..

> DNS ve web bilmem ama sen varken proxy anlatmak bana dusmez :)

Sagolasin bunu iltifat olarak kabul ediyorum. DNS i Arif e anlattiririz.
   Web i kim anlatabilir? Doruk istemek ayip olur. Onlar bayagi
yorgunlardir.

> Enver Kylix konusunda antremanli, anlatabilir.

Enver zaten kendi okulunda vermezse ayip olur. Enver bu is icin bicilmis
kaftan.

> Fatih Ozavci vakit ayirabilirse guzel olur. Gezici seminerlerden
> dolayi yorgun olabilir.

Burak, Dikey8 olarak buna destek vereceklerini soyluyor. Burak hangi
konulari anlatmak istersiniz ? Tabi Marmara dan bizden bu seminerleri
isteyen arkadasinda gorusunu almak lazim. Abdullah, siz bu icerige ne
diyorsunuz? Istediginiz baska bir konu var mi?

Saygilarimla,
Ilker G.