[seminer-cg] Re: Marmara

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Mon 15 Apr 2002 - 09:53:42 EEST

Devrim GUNDUZ wrote:

> [...]

Merhaba,

Devrim oncelikle bu tip mailleri listeye degil, ozel atabilirsiniz.
Pazartesi sabah yogunlugu icinde bu tip bir terim kullanmak cok abes
olmasa gerek..Ingilizcem cok iyi oldugundan degil, o an parmaklarima "o"
denk gelmis onu yazdim. Seni uzdugum icin uzgunum..

> "set etmek" ne demek???
>
> :-(

Bu tip tavirlari anlayamiyorum. Sen bana aciklayabilir misin? <"set
etmek" ne demek??? > demek ne demek? :-(

Saygilarimla,
Ilker G.