[seminer-cg] Kayseri 2.gun notlari

From: Devrim GUNDUZ (devrim@oper.metu.edu.tr)
Date: Fri 12 Apr 2002 - 22:18:24 EEST

Herkese merhaba,

Doruk'tan sonra rapor verme sirasi bana geldi. :)

Daha once de Kayseri'ye gelmis birisi olarak, ayni guzelligi ikinci kez
yasama sansi buldum... bulduk .

Seminerlerimize katilim cok iyiydi, aslinda insanlara tanitim yaptik
genelde, gereksinimleri de o yonde idi. Yani ileride Kayseri'den cok daha
fazla ilgi olabilir, buna Turk Telekom dahil. O yuzden soru sorulmadi ama
ilgiler iyiydi.

Seminerlerin en komik yeri, sanirim benim PostgreSQL seminerinin bitimine
yakin, tam da sisman penguen derken Doruk'un kapiyi acip iceri girmesi vae
salondaki herkesten yukselen kahkahalardi :-)

http://seminer.linux.org.tr/konferanslar/InternetHaftasi-2002/geziciseminerler-erciyes.php

adresinde bugunku anilarimizi bulabilirsiniz.

Yarin sabah Nigde'ye yola cikiyoruz.

Sevgiler, saygilar.

--

Devrim GUNDUZ