[seminer-cg] Re: etkinlik degerlendirme formu

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Fri 05 Apr 2002 - 17:25:24 EEST

Serdar hocam selamlar,

Serdar KÖYLÜ wrote:

> Selamlar...
>
> En bastaki ad/soyad. vs.yi opsiyon vs. olarak koysaniz. Pek cogu bunlari yazmak istemez veya usenir. Bu da en basta olunca lakayt kalinmasina sebep olabilir.

Etkinliklerimize katilan insanlarin bukadarcik bir seyden kacacagini pek
sanmiyorum. En azindan duzenlenen etkinlige gelenlerden bu kadarcik bir
bilgiyi bize vermelerini istemek hakkimiz diye dusunuyorum.

> Bence bunun adini degistirip, seminerin en basinda dagitarak, seminer sonunda toplamak lazim. Bir tur katilim tutanagi gibi sunarak. Boylece, istatistik olarak katilimi daha iyi takip ederiz.

Bence de bu form etkinlik oncesinde verilmeli ve sonrasinda toplanmali.
Mutabikiz. Katilim tutanagina gelince onun formati bundan cok farkli
olacaktir ama sahsen ben LKD nin bu tip bir prosedurle ugrasabilecegini
sanmiyorum. Ama bu tip bir katilim belgesi vermekte hos olurdu. Bu
anketin amaci bilgi toplamaya yonelik. Tabi ki, bu toplanan bilgiyi
biryerlerde islemezsek hicbir anlami olmaz.

Bu konuda fikirlerini aciklayan butun arkadaslara tesekkur ederim.
Dosyanin yeni halini web e yerlestirdikten sonra yeniden anons edecegim.

Saygilarimla,
Ilker G.