[seminer-cg] Re: etkinlik degerlendirme formu

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 04 Apr 2002 - 15:14:49 EEST

Merhaba,

Tue, 02 Apr 2002 14:09:23 +0300 tarihinde Ilker Gokhan <ilker.gokhan@linux.org.tr> yazdi:

IG> Asagidaki link te seminer/senlik gibi etkinliklerde katilanlarin fikrini
IG> alabilmek icin hazirladigim formu bir inceleyip fikirlerinizi
IG> soylerseniz sevirinirim.
IG> http://seminer.linux.org.tr/etkinlik_degerlendirme.pdf
- linux/bsd yerine GNU/Linux desek? ya da Linux/Ozgur yazilim? sonucta linux disinda sadece bsd ile ugrasmiyoruz.

- "unvan" yerine "gorev" desek? isyerinde sistem destek uzmani olarak calisiyordur ama aslinda iktisatcidir ornegin? bize hangisi gerekli?

- medya ilanindan kastettigimiz nedir? o soruya bir de "diger" secenegi ekleyelim mi?

- "seminer.linux.org.tr'yi ziyaret ettim" secenegini, "linux.org.tr web sitelerini ziyaret ettim" olarak degistirsek? ana web sayfasina da ilan koyuyoruz seminerlerde, oradan da gelmis gormus olanlari ayni kategoride sayabiliriz bence.

- "... Dernek E-mail anonsu..." yerine "...Dernek e-posta anonsu" desek?

- formun ust tarafinda "etkinlik" alt taraflarinda "seminer" diyoruz, ortak bir kelime kullansak. hepsi icin seminer denebilir bence.

- orgnanizasyon,konusmaci,sunum ile ilgili sorulari ayrintilandirmakta fayda var mi yoksa cok mu uzar anket?

- ikinci soru blogu (uclu), soru seminer degerlendirme formu ile ilgili biraz ilgisiz kacmiyor mu? her seminer icin doldursa, hepsi icin ayni yanit. onlardan kazandigimiz yeri daha ayrintili seminerin etkisini olcucu bilgiler alabiliriz.

- "Asagidaki konulardan hangileri icin..." sorusunu, "Hangi konularda seminerler verilsin istersiniz?" olarak degistirelim mi? Cumle biraz dusuk gibi.

- Linux Kullanicilari Dernegi uyeligini sormak gerekli mi? Uye listesi elimizde var zaten, oradan kisinin uye olup olmadigina bakabiliriz. Her seminerde ayni bilgiyi doldurmasi gerekecek.

 Diger arkadaslar da benim yorumlarim uzerine yorum yapabilir mi?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694