[seminer-cg] Re: marmara üniversitesinden

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Wed 03 Apr 2002 - 10:18:31 EEST

ABDULLAH KARATAŞ wrote:

> İyi günler
>
> Marmara Üniversitesi Endüstri Mühendisligi Külübü olarak
> üniversitemizde _*mutlaka *_geniş içerikli _*linux *_ seminerleri
> gerçekleştirmek istemektegiz. Bizim 3 değişik alternatifimiz bulunmaktadır.
>
> *1. alternatif *Hafta içi 5 gün
>
> *2.alternatif *Hafta içi sıkıştırılmış 3 gün
>

> *3.alternatif *Hafta sonu yoğun olarak 2 gün
>
> olarak tasarlamayı düşünmekteyiz.
>
> Fakat 1 ve 2 durumda yer problemlerimiz çıkmaktadır ve bir çok
> öğrencinin devamlılıgını etkilemektedir. Eğer sizin için uygunsa hafta
> [...]

Merhaba,

Bizim ekibi ayarlayabilirsem size hafta sonuna iki gun olmak uzere bir
seminer haftasi duzenleyebiliriz. Ama tarih konusunda su anda kesin bir
sey soylemem yanlis olur. Arkadaslarim ile konusup size en kisa zamanda
donecegim. Bu arada bu maili seminer calisma grubumuza da
gonderiyorum.Oradaki arkadaslardan da bir yanit gelecegini umuyorum.

Saygilarimla,
Ilker G.