[router-cg] Re: Universitelerin Parasi Bu Kadar Bol Mu? (fwd)

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Wed 29 May 2002 - 12:25:57 EEST

On Wed, 29 May 2002, R. Tolga KORKUNCKAYA wrote:

> [...]
>
> Ethernet su bu derken Ethernetlerin Intel oldugunu Kasanin p.supply inin
> redundant vs. olmasi
> durumunda ise maliyet daha bir artar.
>
> Anlasilan henüz kimsenin kafasinda tam olarak neyi nasil yapacagimiz
> olusmamis durumda.
> En azindan birisi "bize gereken PC" sudur derse tam bir maliyet
> çikarabilirim.
> Ama henüz hangi PCnin bizim yapacagimiz ise yetecegini dahi kestirememis
> durumdayiz.
> Sahi tam olarak bu makineden neler yapmasini bekliyoruz?
> Onu birisi söylese de ona göre hareket etsek...

harddisk gerektiren bir is yapilmayacak. Bunun icin DiskOnChip
dusunmustuk. Makina uzerinde fanlar disinda hareketli parca olmamali.

Bunun disinda biz kimseye makina oneriminde bulunmayacagiz. Sadece bu
router isini yapabilecek olan bir tanim yapacagiz. Ve bu tanimi
deneyecegiz. Onun disinda kurum bunu kendi olanaklarindan karsilar, yada
birilerinden bunu satin alir, yada bu listede uyesi bulunan sirketler
oneri yapabilir veya doner sermayeleri olan universiteler bunu
sunabilirler, veya olanak bulursak LKD bunu yapar.

Sahsi kannatim proxy-cache sunucunun baska bir makinada olmasindan
yanadir.

--
Yavuz