[router-cg] Re: Mesele cerCevesi..

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Thu 23 May 2002 - 15:08:51 EEST

On Tue, 21 May 2002, Tahir BUyUkbaSaran wrote:

> Merhaba...
>
> Rica etsem bir arkadas isin amaclarini ve genel cercevesini
> iceren biseyler yazabilir mi??...

Yapacaklarimizi yine soyle bir listeleyelim..

TTnet'ten gelen SDH/SONET (Bu arada linux uzerindeki ATM interfacelerin
SONET/SDH ozellikleri oldugunu ogrendim.) atm interfaceler ile
algilanmasi.

Telefon santrallerin baglanmasi icin gereken uygulama.

Firewall, routing yazilimlari.

> iSe nereden baslanacak?...asamalar neler olacak?...Kimlerle
> konusulacak neler araStirilacak vs...

Once deneyimleri yazarak baslayacagiz. Kimler neleri yapti. Ne kadar
yapti.. Once tecrubeleri hizlica alalim.

Burada goz onune alacagimiz sey; biz isletme duzeyinde bir onermede
bulunmayacagiz. Yani onun IP'sini soyle yaparsak iyi olur bunun burasi
'xx' yaparsak iyi olur diye degil.. A parcasi B parcasina baglanir. Sebeci
C dir gibi..

Sonunda bunun toplam nekadar olur diye birsey yazariz.

Daha sonra bunu yapacagini soyleyen firmalar router-cg tarafindan
hazirlanacak web sayfasindan ilan edilebilir.

--
Yavuz