Re: [Proje-cg] AB destekli projeler

From: Dr. Zeki (catav@isbank.net.tr)
Date: Sat 25 Feb 2006 - 17:50:11 EET

Cts, 2006-02-25 tarihinde 16:33 -0500 saatinde, Ozer Tayiz yazdı:

> Merhaba,
>
> Eğer açık kaynak kodlu yazılımlar olarak bunları geliştirme
> planlarınız varsa, LKD bu çabalarınızı listelerde duyurabilir.
>
> Ne kadar katılım sağlanabilir, önceden kestirmek zor. Bu konularda
> sourceforge'dan falan var olan projeleri araştırdınız mı? Kendi
> programlama becerileriniz neler? Başkası hiç katılmasa bile, küçük
> bir projeye kendi imkanlarınızla başlama imkanınız var mı?
>
> Eğer olgunlaşmış, belli bir kullanılabilirliğe (en azından beta
> düzeyine falan) ulaşmış bir programınız varsa, listelerde
> duyurabiliriz.

> [...]

Merhaba,
Bunlar henüz teorik konular. Benim programlama becerim yok sayılır. Veri
tabanı dizaynı (tıbbi içerik için) konusunda biraz birikimim var,
eskiden biraz da prolog ile uğraşmıştım. Çok basit bazı programlar
dışında birşeyler yapmam zor ve zaman alıcı olur. Bu projelerden
bazılarını kişisel ilişkilerle, sponsor bularak veya Üniversitelerle
ortak çalışma olanaklarını araştırarak yapmak şeklinde düşüncelerim var.
Listelerde duyurma işini bunlardan daha sonraki adım /seçenek olarak
düşünüyorum
Ayrıca hastanemiz için bir e-dergi yapmayı planlamaktayım, bunun yazılım
tabanının oluşumuna (CMS sisteminin kurulup yapılandırılması) LKD
katkıda bulunabilirse "Powered by LKD" türü bir açık kaynak bilimsel
paylaşım ortamının kurulum ve yürütülmesi gibi kamu yararına bir işlev
de görmüş olabilir mi?
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav