Re: [Proje-cg] AB Tarama Sürecinde LKD nin Rolü

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 22 Feb 2006 - 15:13:23 EET

Merhaba,

Serkan, bizden istediğin bilgileri konu başlıkları ve alt
başlıklar halinde, biraz detaylandırır mısın? Bunu biraz
hızlandıralım istiyorum.

Hatırladığım kadarı ile senin istediğin içerikte,
"Openoffice Eğitimi" değil "Ofis verimlilik paketlerl" gibi
genel ifadeler kullanan, marka-ürün bağımsız olması önemli
idi. Ama bunun altbaşlıkları lazım bize, bunu fiilen yazılı
bir içeriğe dönüştürmek için.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.

 Ayrıca Açık Kaynak Kod