Re: [Proje-cg] AB Altıncı Çerçeve

From: serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr
Date: Thu 16 Feb 2006 - 19:32:36 EET

Merhaba,

Bence sormanıza bile gerek yok bu CG den hiç kimsenin AB projelerinde yer almayalım diyeceğini sanmıyorum. Elimizden gelen birşey olursa bizler de yardım edelim. Bir rica olarak bu başvuru sürecinin nasıl yapıldığını belgelendirirsek CG de bizden sonra gelecek insanlara da yardımcı oluruz. İyi günler iyi çalışmalar....

Serbülent