[Proje-cg] proje-cg altyapisi

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 31 May 2005 - 21:08:13 EEST

Merhaba arkadaÅŸlar,

Bugün proje-cg çalışmalarına altyapı oluşturmak amacı ile,
http://proje.linux.org.tr/phprojekt/ adresine phprojekt adlı grup ve
proje yönetimi programını kurdum. Malum, bazı şeyleri herkese açık bir
listede konuşmak mümkün olmuyordu, ve de bir groupware uygulamasına
ihtiyaç vardı.

http://proje.linux.org.tr/phprojekt/register.php adresinden, hepiniz
kendi kendinize burada hesabınızı oluşturabilirsiniz.

Hesabı oluşturduğunuzda, "default" kullanıcı grubuna üye olacaksınız.
Kullanıcı olarak, belli yetkileriniz kısıtlı olacak (mesela yeni bir
proje tanımlayamayacaksınız, şaşırmayın, şef hakları gerektiriyor).

Şimdilik, herkes kendi kaydını olsun, adı soyadı, temas bilgilerini
girsin, ve kısaca kendini tanıtıp, ne görev üstlenebileceğini, ne gibi
çalışmalara katılabileceğini belirtsin. Mesela aslında, kamudan bilgi
toplamak, ve basınla ilişkiler şeklinde iki farklı alt grup da
oluşturacaktık. Bu tür alt gruplar oluşturmak, veya bunlara katılmak
isteyen belirtsin. Ben de ona göre bu grupları oluşturup, sizleri o
gruplara dahil edeyim.

Sonra da, amaçlarımıza göre çalışmalara başlayalım...

Bu listenin public arşivi olduğundan, "default" grubuna herkes üye
olabilir, default grup alanında gizliliği olabilecek konulara girmeyin.

Benim şimdilik gördüğüm, bir "proje-genel" grubu, bir "basin" grubu, bir
de "kamu-bilgi" grubu oluşturulacak. İlgili insanlar, buralara üye
edilecek. Böylece, bilgi ve belgelerin tek bir yerde birikimi, iş
akışının kontrolü gibi şeyler sağlanacak.

Vatana millete hayırlı uğurlu olsun efendim...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.