[Proje-cg] Gorus almak istiyorum.

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Thu 12 May 2005 - 08:22:11 EEST

Bu kafamdaki uzun dönemli bir proje. Özelikle bu listeye atma nedenimde
guzel bir plan ile hayata gecirmeye calisilmasi. Yani siz deneyimli
insanlarla bir yol haritasi cizilip, yavas ve istikrarli bir sekilde
genclerimizin yazilim dunyasina kazandirilmasini
saglayabiliriz.OZellikletabanda acik kaynak kodlu yazilimlarin olmasi
ile. Yol haritasini sizlerle
olusturabilirz.
Dedigim birkac pilot okuluda bu dogrultuda belirleyebiliriz. Onumuzdeki
egitim donemi illa olsun demiyorum zaten. Tabi ne kadar erken baslarsak o
kadar iyi ama oncelikle burokratik engellerin halledilmesi
gerekli.BoraBey'in ozverisini de takdir ediyorum. Gerekirse bu gibi
egitimlerle,(AAAL,
ODTU Koleji gibi) kucuk bir orneklem grubu ile baslayabiliriz. Bilgi ve
gorgunuzu paylastiginiz icin tesekkur ederim.

--
Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.