Re: [Proje-cg] Toplaniyor muyuz?

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 30 Jul 2005 - 11:25:17 EEST

Merhaba,

Evet, toplanıyoruz... En azından ben geliyorum, listeden "ben gelirim"
diyenler de oldu, öyle minimum sayımız falan da yok, henüz listede
suskun, ama gelen başkaları da olabilir...

Zaten aslında en az ayda bir falan toplanmamız da lazım... Bu ilk
toplantı olacak... Hayırlısı...

Beni -ve diğer arkadaşları- yüzyüze görmemiş olanlar olabilir aramızda,
hep listelerden iletişim kuruyoruz, o yüzden nasıl yapalım, yakama
karanfil takmayayım da, mesela masada bir Linux kitabı (Görkem Çetin'in
Linux Ağ Yönetimi'ni) bulundurayım, o masaya gelin.

Zaten Bahar Cafe, LKD idari kurul olarak hep toplandığımız bir yer,
garsona da LKD, proje-cg falan derseniz, "şu masa" diye gösterir...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.