[Proje-cg] Re: Yeni uyelere merhaba

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 19:37:18 EEST

Pazar gunu gelirim.Ozellikle ilgilendigim konu olmasi hasebiyle cok
sevindim. Buradaki tartismalari dikkatle takip ediyorum. Bora Bey'in daha
once dedigi bir seyi gozden kacirmayin. MEB'de faaliyet gosterebilmek icin
ayni zamanda yapacagimiz isin ise yarar olup olmayacagi ile ilgili birde
anket hazirlamamiz gerekiyormus. Sonra onun sonucuna gore diger islemlere
gececekmisiz. Ama ben oncede sozyledigim gibi bir yol haritasi
hazirlamaliyiz. Ozer Hocamın dedigi gibi yavas yavas ve sistemli
ilerlemeliyiz. Yani 4-5 yillik bir surece yaymaliyiz. Yol haritamizi
cizdikten sonra, bir cok islemde kafamizda netlesir. Ozellikle resmi
islemleri iyi iblen birileri Pazar gunu yanimizda olursa yol haritamizi da
ona gore belirleyebiliriz. Saygilar...

--
Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.