Re: [Proje-cg] Yeni uyelere merhaba

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 17:36:08 EEST

Merhaba,

Diğer arkadaşlarda uygun görürlerse sizin bu projenizi plot proje olarak
kullanabilir ve böylece hem sizin projenizin maliyet ve zamanını
azaltabilir hemde ltsp için detaylı bir türkçe dokümantasyon
oluşturabiliriz. Yalnız Özer beyin dikkat çektiği bürokratik işlerde
gözden kaçırılmamalı bana kalırsa. Teknik ekip için bir iş şablonu
hazırlamaya bu günlerde başlayacağım. Diğer arkadaşların da fikirlerini
bu süreç içinde duyabilirsek çok daha etkin bir çalışma yürütebiliriz
diye düşünüyorum.

İyi akşamlar iyi çalışmalar.