[Proje-cg] Afyon kocatepe Projeler

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 19:51:37 EET

Merhaba,

Afyon Kocatepe Üniversitesi'nden (AKÜ), hazırladıkları iki projede
bizden destek talebi geldi. Projelerin birisi Leonardo A tipi proje,
nisbeten küçük bir şey, 25,000 Euro bütçeli, LKD'den istedikleri bir
destek/iyiniyet mektubu. Zaman olarak, bu daha acil, bunun 11 Åžubat'da
Ulusal Ajans'a verilmesi lazım. Burada yapacakları, AKÜ'den birkaç kişi
Almanya'daki kamu ve eğitim kurumlarında Linux kullanımını inceleyecek,
gelecek, burada da anladığım kadarıyla bir eğitim semineri verip,
muhtemelen öbür projeye de bir ön hazırlık olacak.

Öbür proje de, Leonardo B tipi bir pilot proje. Bu ön teklif, 1 Ekim
2005'e kadar Ulusal Ajans'a verilecek. Ön teklif, daha az detaylı, amaç,
ortaklar, faaliyetler gibi genel kapsamı kısaca içeren bir belge. Eğer
ön teklif kabul edilirse, bu defa 10 Şubat 2006'ya kadar tam
teklifimizi, detaylı bir bütçeyle vs... vermemiz gerekiyor. Bu projeyi
AKÜ geçen Eyül'de vermiş, "Daha fazla yabancı ortak bulun, bütün Avrupa
çapında yaygınlaştırılabilir olsun, seneye tekrar başvurun" demişler.
Bizden de, hem projeye ortak bulma, hem de LKD olarak projeye ortak olma
şeklinde destek istiyorlar. Bu proje de, %75'i, proye.yıl başına 300,000
Euro'ya kadar desteklenebilir bir proje. Projeler, 1-3 yıl süreli.

Ben ekte size AKÜ'nden bana gelen dokümanları .doc ve .pdf formatında,
  cok-kolay.com/proje/aku/ klasorüne yerleÅŸtirdim.

Ayrıca, belki de bunu, MEB-LTSP, ile de ucundan kıyısından
birleştirebiliriz... Bakalım..

Okuyun, düşünün, hepbirlikte tartışalım... Acil olan A tipi projeye bir
iyiniyet/destek yazısı, ihmal etmeyelim...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.