[Proje-cg] MEB ihaleleri ve MS ile anlaşmaları

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sun 27 Feb 2005 - 14:17:16 EET

Merhabalar,

MEB ile MS arasındaki anlaşmaların tam yasal durumundan haberdar olan,
veya bu bilgilerin nasıl elde edilebileceğini bilen var mı? Ben sadece
basından duyduğumu biliyorum, "MS 5 yılda 600,000 Öğretmeni eğitecek"
"650,000 ucuz laptop verecek" "2.5$'a ofis paketi verecek" gibi. Ama,
bunlar net olarak hangi anlaşmanın, sözleşmenin ihalenin sonucu
bilmiyoruz. Bu konularda imzalanmış sözleşmelerin, yapılmış ihalelerin
şartnamelerinin metinlerine nasıl ulaşabiliriz? Ben bir "Bilgi edinme
formu" doldurmuştum webden, hiçbir yanıt alamadım henüz.

Dernek Listesinde bir süredir MEB'in şartnamelerindeki "MS Windows yüklü
bilgisayar alımı" gibi ifadelere itirazı tartışılıyor, herhangi bir
yasal eyleme geçmeden önce, daha ayrıntılı bilgi edinmekte fayda
görüyorum...

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.