Re: [Proje-cg] Re: [LKD-idari] Afyon kocatepe Projeler

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 21:47:00 EET

Ozer Tayiz yazmış:

> Merhaba,
>
> Bana olacak gibi geliyor. Bugün destek yazıları gidecek. Beni de en
> çok heyecanlandıran proje bu oldu. Artı, açık kaynak, web temelli bir
> linux eğitim müfredatı için de olumlu gelişmeler var...
>
> Sizin TOSSAD projeniz nedir ki? Ben onu bilmiyorum.

Merhaba

TOSSAD projesi, 1 Şubatta AB tarafından kabul
edilen, TÜBİTAK/UEKAE tarafınadn yürütülen
bir proje. 24 ay sürecek, 15 ülkeden toplam
20 firma katılacak. Projenin temel iş paketleri
e-devlet, e-dönüşüm uygulamalarında AKK
yazılımların ve Linux'un yeri, ulusal BT planlarına
Linux'un dahil edilmesi, müfredat çıkartılması,
kullanılabilirlik testleri yapılması ve edinilen
tüm sonuçların internetten yayınlanması.

1-2 güne basın bülteni çıkacak, doğrudan listeye
geçerim.

İyi çalışmalar
Görkem