[Proje-cg] Re: [LKD-idari] Afyon kocatepe Projeler

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Sat 05 Feb 2005 - 11:58:48 EET

Merhabalar,

Aşağıda yazılı destek mektubunu, AKÜ'den Hasan Bey de onayladı, bu
metinle gönderebiliriz, tabi AB başvurusu olduğu için, ingilizce olarak.

Bir destek isteği de, Afyon Gazi Endüstri Meslek Lisesi'nden geldi,
onların da bir projesi var, Linux'u eğitimde yaygınlaştırmak, bir
müfredat oluşturmak ve pilot proje olarak birkaç okulda linux lab kurmak
istiyorlar. Örnek ortaklık belgesi de göndermişler. Bizden istedikleri
temel destek, gidip lab kurmak, belki müfredat hazırlamak, eğitim vs...
Ön projeleri kabul edilmiş, şimdi 11 Şubat'a (önümüzdeki Cuma) kadar tam
projelerini de teslim etmeleri gerekiyor, onlar da sıkışmış durumdalar.
Ben yetiştiremeyeceklerinden endişeliyim, ama yine de destek verelim
diyorum. Proje eğer kabul edilirse, bunun kesinleşmesi Haziran'da,
uygulanmaya başlanması Eylül-Ekim'de... Proje toplam bütçesinin 225,000
Euro, bizim payımızın da 37,500 Euro olması gibi yaklaşık değerler var,
örnek ortaklık belgesi'nde. Tabi bunların içinin kalem kalem
doldurulması lazım verilecek tam projenin bütçesinde, o henüz hazır değil.

Ben "yaw azıcık zamanda nasıl karar vericez, daha proje metni oturacak
da, biz de kendi rolümüzü, iş/insan/maddi yükümüz ne olacak, konuşacağiz
da düşüneceğiz onaylayacağız" falan dedim, bu Eminönü Linux eğitimi
projesinden sonra, gelen yanıtlar dahil, bana gönderdikleri belgeler,
aşağıdaki adreste:

http://cok-kolay.com/proje/agem/

İlginize, bilginize...

Afyon Gazi Endüstri Meslek Lisesi'nin temas bilgileri:

Servet Usta

AFYON MERKEZ GAZİ ANADOLU TEKNİK,
ANADOLU MESLEK, TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ

ALİ ÇETİNKAYA MAHALLESİ.
ATATÜRK BULVARI.
03030 AFYON

e-posta: bilgisayar@afyongazieml.com