[proje-cg] yeni tarih

From: H. Murat Þermet (muratsermet@ilkozgurler.org)
Date: Tue 14 Sep 2004 - 10:31:12 EEST

    Bu arada benzer bir fon için en yakın tarihin tam olarak ne zaman
olduÄŸunu kim biliyor
ve ayrıntıları

bu proje bilindiği gibi Eminönü Belediyesi ile (ve belki henüz görüşülmemiş
olsa da: Beşiktaş Belediyesiyle) yapılması üzerine fondan önce de konuşulmuş
bir projeydi, bu bağlamda, belediyenin sağladığı olanaklar teorik olarak
sürmektedir