[proje-cg] Eminonu Linux Projesi

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Mon 06 Sep 2004 - 19:35:52 EEST

Merhabalar,

Biraz önce proje için bir wiki kurdum. Tikiwiki adında bir şey,
"Articles" kısmında cvs gibi dökuman güncelleme özelliği de var. Sanırım
dökumanları bunun üzerinden daha rahat tartışırız. Biraz ben admin
olarak kurcalayayım, size de daha detaylı bilgi veririm. Adresi:

http://teknohost.com/tikiwiki

Proje-cg'ye who komutu gönderip katılanlara bakıyorum, İstanbul
Ekibi'nden bir tek Debian'dan Murat Demirten kaydolmuş. Murat,
diğerlerine de bir ulaşıp, "başlıyoruz" der misin? Mesela son haliyle
projeyi listeye atarsanız, ya da wiki'ye koyarsanız, üzerinde çalışmaya
başlayabiliriz.

O zamana kadar sorusu, önerisi olan kimse var mı? Metin elimizde tam
olmasa da, emaille iyi anlaşılmamış konular olabilir hani...

Özer.