[oyun] Re: wine

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 28 Mar 2004 - 16:53:36 EST

    "Gökçe MUTLU" <gokcemutlu@efsanelinux.org> wrote:

    > wine kurdum. wine'nin calismasi icin gerekli programlarda kurulu.
    > nvidia surucusude kurulu. starcraft'i calistirmaya calisiyorum ama bir
    > turlu asagidaki hatadan kurtulamiyorum. internette aradim. birkac
    > kisinin basina da gelmis ama onlar icin uretilen cozumler onlar icin
    > yetersiz kalmis. benim icinde tabiki. ben su anda herseyi yaptim gibi.
    > umarim siz biliyorsunuzdur ne yapmam gerektigini.

     Bu hatalari bilmiyorum ama bir kac kor atis yapayim

     wine i kurduktan sonra ldconfig calistirin

     wine i calistirdiginiz kabukta oncelikle

     export LC_ALL=C

     yazin.

     bir de /mnt/cdrom dizini wine in icinde tanimli yerlerden biri mi ?

     Starcraft icin, sart olmasa da, ben kurulmus dosyalar ile calisiyorum,
    daha rahat oluyor.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens