[lkd-duyuru] LKD 2. Olagan Genel Kurulu Sonuclari

---------

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Mon 19 May 2003 - 11:14:54 EEST

    18 Mayis 2003, Pazar gunu Ankara Universitesi Fen Fakultesi Kirmizi
    Salon'da, Linux Kullancilari Dernegi'nin 2. Genel Kurulu yapildi.

    Genel Kurul, Linux Kullanicilari Dernegi'nin kurulusundan bu gune kadar
    aldigi yolun, bugun ki durumunun degerlendirildigi ve gelecekteki
    hedeflerinin tartisildigi faydali bir ortam oldu.

    Asagida Genel Kurul hakkinda kisa bir bilgi yer aliyor.

    Genel Kurul saat 14:00'da 1 dakikalik saygi durusu ile basladi. Hemen
    ardindan baskanlik divanina; Mahmut Sedat Erogul baskan olarak, Berk D.
    Demir ve Ahmet T. Dervis uye olarak secildi. Sirasiyla, Yonetim Kurulu,
    Denetim Kurulu raporlari Genel Kurul'a sunuldu, tartisildi ve aklandi.

    Yonetim Kurulu'nun aklanmasindan sonra yapilan yeni Yonetim ve
    Denetleme Kurulu secim sonuclari soyle;

    YONETIM KURULU ASIL UYELERI:
    R.Tolga KORKUNCKAYA (19)
    Ahmet T. DERVIS (19)
    Mustafa AKGUL (18)
    Selami AKSOY (16)
    Murathan BOSTANCI (16)
    Berk D. DEMIR (16)
    T. Baris METIN (15)

    YONETIM KURULU YEDEK UYELERI:
    Turker GULUM (12)
    Mustafa BODUR (12)
    Baris OZYURT (10)
    Onur Tolga SEHITOGLU (10)
    Egemen Metin TURAN (8)
    Kerem ERZURUMLU (5)
    Yusuf KAYNAR (5)

    DENETLEME KURULU ASIL UYELERI:
    Devrim SERAL (20)
    Oguz YILMAZ (19)
    Ethem DERMAN (18)

    DENETLEME KURULU YEDEK UYELERI:
    Tanju AKTUG (10)
    Kemal NALCACI (8)
    Ahmet GOKTAS (3)

    Secimin sonrasinda yapilan tuzuk degisikligi ile tuzugun ikinci(2) ve
    ucuncu(3) maddelerinde yer alan "serbest yazilim" ifadelerinin "Ozgur
    yazilim" olarak degistirilmesine karar verilmistir. Ayrica 5.000.000.-TL
    olan giris aidati da kaldirilmistir. Her yil yapilan genel kurulun da
    iki yilda bir yapilmasina karar verilmistir.

    Resmi Genel Kurul gundeminin tamamlanmasindan sonra secilen yeni yonetim
    kurulu ve uyeler, birlikte Linux Kullanicilari Dernegi'nin neler
    yapmasi gerektigine iliskin faydali bir sohbet gerceklestirdi.

    Genel Kurullar disinda da zaman zaman tum uyelerin katilimini hedefleyen
    toplantilar duzenlenmesi fikri de tartisildi.

    --
    Saygilar,
    Ahmet DERVIS