[akgul-sduyuru] Haberi benden duyun: universiteye donuyorum

From: Mustafa Akgul (akgul@akgul.nom.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 20:54:03 EEST

Merhabalar,

3 kasim secimleri aday listesine giremedim. Ben bunu
internet ve bilisime verilen onemin bir yansimasi olarak
algiliyorum.

Universiteye donuyorum. Inet-tr, internet haftasi, akademik
bilisim, internet kurulu, e-turkiye, btie, bimy, kamu-bib,
bilisim, linux senligi gibi etkinliklere devam. ilk hedef
inet-tr'02, 19-21 aralik Istanbul.

akgul.nom.tr yazilarimi toplu olarak sunacagim web olarak
varligini surdurecektir.

Destekleriniz icin tesekkurler.

selam, sevgi ve saygilar
Mustafa Akgul