[akgul-sduyuru] Haberi benden duyun: aday adayi oldum

From: Mustafa Akgul (akgul@akgul.nom.tr)
Date: Mon 02 Sep 2002 - 03:22:16 EEST

Merhabalar,

3 kasim secimlerinde CHP'den aday adayi oldum.

Bu benim icin inet-tr, internet haftasi, internet kurulu, kamunet,
akademik-bilisim, ve bilisim, BTIE, BIMY, kamu-bib ve Linux senligi
gibi etkinliklerin bir ust duzeyi demek.
Onceliklerim internet/bilisim, demokrasi, bilim/teknoloji olacaktir.

Yakinda calismaya basliyacak akgul.nom.tr webi ve cesitli listeler
kanaliyla sizi ara ara bilgilendirecegim.
Sizlerin desteginizi bekliyorum.

Saygilarimla
Mustafa Akgul
akgul@akgul.nom.tr

PS: bu mesaji birden fazla alanlar varsa ozur dileriz.