[senlik-cg] Re: Daha yeni basliyoruz.

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Tue 21 May 2002 - 09:32:01 EEST

Berk Demir wrote:

> Ya oha yani. Academy Award Winner Ahmet Dervis bile takim
> elbise giymez piknige gelirken.

> Getirelim.

> Atlayalim

Merhabalar,

Berk e bak sen hele...ip atlamali, cizgili pijamali, piknikli bir mail
gelince nasil da atliyor..:-))

Bu arada gecen hafta sizler senlik te iken ben Anadolu turundaydim
sanirim bu hafta da oyle olacak..:-(( Senligimiz nasil gecti?Biraz
bizleri bilgilendirin lutfen..Katilim iyi miydi? Insanlar genelde memnun
kaldilar mi? Seminerlere katilim nasildi? vs..

Sevgiler,saygilar..
Ilker G.