[senlik-cg] Re: Daha yeni basliyoruz.

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Mon 20 May 2002 - 16:59:41 EEST

Merhaba,

20.05.2002, 16:54, Devrim GUNDUZ wrote:
DG> 1. Takim elbise yasaklansin.

Once kendinize soyleyin. :)

DG> 2. Plastik top getirelim.
DG> 3. ip atlayalim...

Olur. Ama tux racer oynayamicak miyiz? Laptoplarin pili de dayanmaz
o kadar süre. Yaa teknoloji o kadar ilerledi hala bu aletler
elektrikle calisiyor...

Bir de aklima geldi, pille calisan hub/switch var mi? :)

DG> 4. Finallere gore ayarlayip cok buyuk bir katilim saglayabiliriz.

Evet aslinda herkes tarih icin oneride bulunsa iyi olur. Ben yaz
sicaginda kavrulmayalim diye eylul-ekim arasi univ.ler acilmadan
once bir zaman oneriyorum. Ama gidecegimiz yer golge bir yer olursa
o da farketmez.

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr

... Press any key to continue, press another key to cancel !

-------------------------------------------------------------- Liste uyeliginiz ile ilgili her turlu islem icin http://liste.linux.org.tr/ adresindeki web arayuzunu kullanabilirsiniz.